طحان نظیف: در صورت فقدان رئیس جمهور مراتب قانونی طی خواهد شد + فیلم ویدئو| امروز نوبت کشیک خدمتی شهید رئیس‌جمهور در حرم امام رضا (ع) بود رئیس جمعیت هلال احمر: اجساد مطهر در حال انتقال به معراج شهدای تبریز است + ویدئو در پی شهادت رئیس جمهور ایران، پاکستان عزای عمومی اعلام کرد فردا (۱ خرداد ماه) جلسه علنی مجلس تشکیل نمی‌شود اسامی شهدای خلبان و فنی هلیکوپتر حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه اعلام شد جنبش حماس درگذشت رئیس جمهور و وزیر خارجه را تسلیت گفت مخبر در صورت موافقت رهبری وظایف رئیس‌جمهور را انجام می‌دهد جلسه فوق‌العاده هیئت دولت در پی شهادت رییس جمهور + بیانیه واکنش‌های جهانی به شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه رئیسی در آخرین دیدارش با مردم چه گفت؟ + فیلم پیام تسلیت مقامات و شخصیت‌ها برای شهادت رئیس جمهور و هیات همراه رهبر اکثریت سنای آمریکا: شواهدى از خرابکارى در سقوط بالگرد رئیس‌جمهور ایران نیست ترور سردار رادان تکذیب شد فرمانده سپاه عاشورا: سرنوشت بالگرد و مسافران آن را نمی‌توان تایید کرد اولین فیلم از نمای دوربین‌های هوایی از لاشه بالگرد رئیس جمهور کولیوند: آثاری از زنده بودن سرنشینان بالگرد مشاهده نشده است + فیلم محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد + عکس و فیلم چین: آماده ارائه هرگونه کمک به ایران هستیم
سرخط خبرها

لزوم حفظ منابع طبیعی خراسان رضوی و بهره‌مندی مردم از این نعمت خدادادی

  • کد خبر: ۱۹۵۳۸۶
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
لزوم حفظ منابع طبیعی خراسان رضوی و بهره‌مندی مردم از این نعمت خدادادی
استاندار خراسان رضوی گفت: منابع طبیعی یک نعمت خدادادی است که باید در حفاظت و توسعه آن تلاش کرد و مردم نیز بتوانند ضمن دسترسی، از آن بهره‌مند شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری روز یکشنبه با حضور در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با بیان اینکه بازدید از ادارات به منظور متمرکز شدن بر روی مسائل گوناگون است، اظهار کرد: فعالیت‌های اداری نباید مثل گذشته باشد بلکه اقدامات باید به شکل ویژه مبتنی بر مدیریت و عمل جهادی به پیش برود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه اولین گام در مدیریت جهادی «تفکر» است، افزود: نسبت به حل مسائل گوناگون باید ذهنیت خود را تغییر دهیم و در آن صورت خواهیم توانست تا روش جدیدی برای حل مسائل در پیش بگیریم.

وی خطاب به مدیران اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تاکید کرد: مهم‌ترین وظیفه شما حفظ و حرکت رو به جلو در حوزه منابع طبیعی است. منابع طبیعی یک نعمت خدادادی است که باید در حفاظت و توسعه آن تلاش کرد و هم مردم بتوانند ضمن دسترسی، از آن استفاده کنند.

نظری با اشاره به اینکه «نوگرایی، عزم و اراده مبتنی بر تفکر» در حرکت جهادی مورد انتظار است، تصریح کرد: ما در استان نه بر اساس منابع بلکه ظرفیت محور گام برمی‌داریم.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه حفظ وضع موجود یکی از سیاست‌های راهبردی ما در استان است، خاطرنشان کرد: در موضوع حفظ و توسعه منابع طبیعی؛ بهترین افراد کسانی هستند که در جغرافیای منابع طبیعی سکونت دارند. باید گفت اقدامات و برنامه‌های عملیاتی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در جغرافیای روستا‌ها و خارج از آن است.

وی مشارکت روستانشینان را در برنامه‌های منابع طبیعی خواستار شد و گفت: باید با مردم روستا در حفظ و نگهداشت پروژه‌ها تعامل دائم داشته باشید. یکی از راهکار‌ها کاشت نهال و آموزش شیوه‌های نوین به مردم روستا‌ها و دهیاران است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->